https://www.budiey.com/ernie-zakri-syamel-bakal-kahwin-tahun-depan Kalau sempat dan dapat release on wedding day best juga. Pelontar lagu 'Ku Bersuara' itu berkata, dia bakal menginjak usia 29 tahun pada tahun hadapan, justeru sudah tiba masanya untuk memikirkan soal rumah tangga. Apa yang menariknya, hari berbahagia tersebut turut diserikan lagi dengan kejutan daripada rakan artis, Syamel. December 20, 2020 December 20, 2020 Johari Ishak 0. 135. Dalam … Majlis ringkas tetapi meriah hanya dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak bagi mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan. "Umur saya dah 28 tahun. Gadis Melayu kahwin pemuda Sikh, mana suara lebai Pas? rancang kahwin tahun depan - ernie tak nafi syamel punyai ciri-cirinya Penyanyi dan pelakon Ernie Zakri telah memberi bayangan bakal menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan. Habis tu, tukang komen tu pakai je la saree hari-hari. 21-11-2020 07:29 PM | Komen: 65 "You asyik fokus bisnes ja. Bakat Profil vokal. Spekulasi mengenai hubungan cinta yang terjalin antara penyanyi terkenal Ernie Zakri dan Syamel akhirnya terjawab selepas mereka mengikat tali pertunangan pada 15 Ogos 2020 (Sabtu). Ernie atau nama sebenar Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata dia dan Syamel terp4ksa merahsiakan status hubungan mereka setiap kali ditanya media berikutan belum ada tarikh sesuai untuk dikongsikan. Kita tengoklah kalau sempat kami buat sebab kami belum betul-betul berbincang lagi. “Majlis pertunangan itu diadakan secara tertutup dan privasi dengan kehadiran kaum keluarga sahaja. Tapi hari ini baru kami ambil keputusan untuk berkongsi kepada umum. Menariknya, pada majlis perkahwinan nanti, Ernie dan Syamel bercadang untuk memperkenalkan lagu kisah percintaan mereka yang dicipta bersama. Berita pertunangan tersebut dikongsikan sendiri oleh Syamel menerusi muat naik di Instagram memaparkan beberapa foto sekitar majlis pertunangan bersama Ernie. Melalui video tersebut, Ernie dilihat merakam gelagat Permaisuri Tunku Azizah yang sedang memegang telefon bimbit merakam majlis istiadat … Bagi Ernie, dia akui bahawa Syamel merupakan jejaka yang ada menepati ciri untuk jadi suaminya. Insya-Allah doakan saya, mungkin tahun depan. Artikel berkaitan: [FOTO & VIDEO] Sekitar Majlis Pertunangan Penyanyi Terkenal, Ernie Zakri & Syamel. Sebelum ini kedua-dua mereka menafikan dakwaan sedang hangat bercinta, Ernie tidak menafikan calon suaminya … Najiy Jefri. Meskipun majlis dijalankan serba ringkas bagi mematuhi operasi standard yang ditetapkan namun tetap meriah kerana dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak. #HakakCuba Challenge: Datuk Syafinaz Selamat & Ernie Zakri Battle Teka Lagu! I nak ajak you keluar pun susah sekarang." Menurut Ernie, majlis tersebut dijalankan secara sederhana dan hanya dihadiri oleh kaum keluarga terdekat kerana mematuhi prosedur operasi standard (SOP) … Ernie Zakri, Syamel Kahwin Tahun Depan By admin Posted on July 17, 2020. I nak ajak you keluar pun susah sekarang." 2 responses to “Selepas Mira Filzah Didakwa Eksploitasi Pakaian Masyarakat India, Ernie Zakri Risau Nak Kahwin Tema Bollywood” Anonymous Jugak says: August 21, 2020 at 5:18 pm Tahape2…yang komen cultural appropriation tu nak menunjuk la yang dia tu educated sangat. CARI MAKAN . Tidak ketinggalan golongan artis pun ikut serta termasuk Ernie Zakri selepas videonya merakam kehadiran Tunku Azizah di Majlis Istiadat Konvokesyen Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam hari ini mendapat perhatian baginda di Twitter. Sejak undang-undang itu di perkenalkan, pasukan polis India sering menghentikan majlis perkahwinan membabitkan pasangan berlainan agama, terutama di Uttar Pradesh di mana sekurang-kurangnya 10 lelaki Islam ditahan. By. Ernie Zakri Dan Syamel Selamat Bertunang Dalam Majlis Serba Ringkas. Penyanyi, Ernie Zakri kini sedang meniti hari untuk disatukan bersama penyanyi Syamel, yang bakal berlangsung tidak lama lagi. Pasangan duet lagu Aku Cinta ini akan menamatkan zaman bujang pada awal tahun hadapan. Twitter. Assalamualaikum. Syamel atau nama sebenarnya, Syameel Aqmal Mohd Fodzly berkata, segala urusan berkaitan hari bahagia mereka sudah pun … Ernie Zakri rancang nak kahwin tahun depan. FOTO Halimaton Saadiah Sulaiman . ALHAMDULILLAH… Pasangan duet popular, Ernie Zakri dan Syamel selamat bertunang dalam satu majlis ringkas di kediaman Ernie, petang semalam. “Lagunya dah ada, Syamel kata kalau nak release lagu itu mungkin pada hari perkahwinan kelak. najiy.jefri@hmetro.com.my. Merajuk sungguh penyanyi, Ernie Zakrie apabila tunangannya, Syamel sangat sibuk dengan kerjayanya hingga tiada masa untuk persiapan perkahwinan mereka. Kini, hanya tinggal menunggu hari berlangsung sahaja,” itulah penjelasan penyanyi, Syamel mengulas persiapan majlis perkahwinannya dengan Ernie Zakri yang dijangka berlangsung, awal tahun depan. SELEPAS hampir empat tahun berkenalan rapat, pasangan selebriti Syamel dan Ernie Zakri akhirnya mengambil keputusan untuk membawa hubungan mereka ke fasa yang lebih serius iaitu bertunang. 2 months ago by admin 1,151 views. Cari-Azza. Pada majlis tersebut juga Syamel telah menyerahkan tiga dulang hantaran, berbalas lima dulang daripada pihak Ernie. Beliau mendapat pendidikan di SMK (P) Methodist, Kuala Lumpur, ... Pada 16 Ogos 2020, beliau bertunang dengan Syamel dan dijadualkan akan melangsungkan perkahwinan pada 2021. Ernie Zakri Merajuk Syamel Tak Kisah Persiapan Perkahwinan . 9 … Email . Dan kini mereka dikatakan sedang rancang untuk bersatu sebagai pasangan suami isteri pada tahun depan. … Saya rasa patut menamatkan zaman bujang. Kahwin Syamel Ernie Zakri. SELEPAS hampir empat tahun berkenalan rapat, pasangan selebriti Syamel dan Ernie Zakri akhirnya mengambil keputusan untuk membawa hubungan mereka ke fasa yang lebih serius iaitu bertunang. Akhirnya Ernie Zakri Buka Mulut Mengenai Percintaannya Bersama Syamel Dan Tarikh Kahwin Mereka. Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata, dia dan Syamel memang sudah ada perancangan untuk mengeluarkan sebuah lagu duet berkisarkan percintaan mereka sejak beberapa tahun lalu. Siapa tidak kenal penyanyi bersuara lant4ng Ernie Zakri. namun hari ini segala persoalan ternoktah bila mana mereka selamat mengikat tali pertunangan. Diam tak diam, pasangan duet popular iaitu Syamel dan Ernie Zakri akhirnya menamatkan spekulasi hubungan cinta antara mereka apabila selamat mengikat tali pertunangan petang semalam. Bukan baru sehari dua beliau menceburkan diri dalam industri suara tanahair malahan penglibatan sudah bermula sejak umur belasan tahun lagi. View this post on Instagram. Facebook. Bagaimanapun, ‘jihad cinta’ dikatakan hanya teori konspirasi kumpulan pelampau Hindu yang mendakwa lelaki Islam sengaja mengajak wanita Hindu memeluk agama Islam … Teka-teki spekulasi hubungan cinta yang terjalin antara Ernie Zakri dan Syamel akhirnya terjawab apabila Ernie memaklumkan bahawa dia akan menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan. Jadi, doakan semoga semuanya dipermudahkan,"katanya kepada Harian Metro. Akhirnya terjawab desas-desus mengenai dua penyanyi bersuara merdu ini, ... Ernie Zakri & Syamel Berjaya Buka Kafe Bersama December 13, 2020 Tok Mudim 0. Tahniah! Author: Cari-Azza Show all posts Read mode. Peminat sebelum ini tertanya-tanya akanhubungan penyanyi Ernie Zakri dan pasangan duetnya, Syamel sama ada mereka bercinta atau tidak. Menyambung hal perkahwinan pula, Ernie berkata, belum ada tetapan tarikh setakat ini, namun majlis dijangka akan diadakan pada tahun hadapan. Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata majlis pertunangan itu juga hanya dihadiri keluarga terdekat kerana mahu ia berlangsung secara privasi. Post time 22-11-2020 10:59 AM | Show all posts | Read mode "You asyik fokus bisnes ja. Foto: IG. 0. Semalam, penyanyi, Ernie Zakri telah pun menyambut hari kelahirannya yang ke-28 tahun. "Perancangan dah ada cuma sekarang ini fokus utama adalah keluarga. Menurut Ernie, dia amat terharu dengan kejutan tersebut sehingga tidak dapat menahan air matanya daripada mengalir. "Doakan semoga saya dapat menamatkan … SELEPAS lama berteka-teka akhirnya penyanyi Ernie Zakri mengesahkan dia sudah mengikat tali pertunangan dengan penyanyi Syamel pada Sabtu di kediamannya.. Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, berkata majlis pertunangan itu juga hanya dihadiri keluarga terdekat kerana mahu ia berlangsung secara privasi. BISNES CARI MAKAN EKONOMI . Bukan sekadar sebagai menghormati adat, malah pertunangan adalah salah satu proses yang diajar dalam agama Islam sebelum individu itu mendirikan rumah tangga bersama pasangan. “Alhamdulillah majlis pertunangan saya dan Syamel yang berlangsung pada semalam (Sabtu) berjalan dengan lancar. Katanya Syamel ada ciri-ciri suami idamannya seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu sama lain dengan cukup mendalam. Terima Permintaan Yang Tinggi, Malaysia Airlines ‘Restock’ Kacang Masin Mulai Hari Ini December 11, 2020 December 11, 2020 Tok Mudim 0. Dijangka Kahwin Tahun Hadapan . Dikhabarkan juga mereka akan melancarkan lagu terbaru hasil ciptaan bersama pada hari perkahwinan. Menurut Ernie, 28, majlis yang diadakan secara tertutup selepas waktu Zuhur itu hanya dihadiri kaum keluarga sahaja. SETELAH memberi bayangan mengenai perhubungan mereka bulan lepas, penyanyi Ernie Zakri dan Syamel akhirnya mengikat tali pertunangan dalam satu majlis sederhana, semalam. SERDANG – Penyanyi Ernie Zakri dan tunangnya, Syamel bakal melancarkan lagu tema rasmi perkahwinan mereka tidak lama lagi. “Persiapan majlis perkahwinan semuanya sudah selesai. Menerusi posting yang di muat naik di laman Instagram Ernie Zakri, beliau … Artikel Berkaitan: Gosip Bercinta Dengan Syamel, Ernie Zakri Buka Mulut, Bakal Kahwin Tahun Depan Pasangan ini telah mengumumkan berita gembira ini dengan berkongsi beberapa foto sekitar majlis pertunangan … Ernie Zakri dilahirkan pada 23 Jun 1992 di Kuala Lumpur. ERNIE, SYAMEL Bertunang, Kahwin Tahun Depan. Kata Ernie, tahun ini dia akan memberi tumpuan kepada keluarganya dulu. "Setakat ini calonnya adalah seperti yang anda semua sudah dengar. ERNIE dan Syamel sudah mengatur persiapan rapi sebelum hari perkahwinan walaupun tarikh rasmi belum didedahkan. Bertunang merupakan satu proses di mana kedua belah pihak … Alhamdulillah Sesuai Sangat !! Ernie memberitahu, persiapan majlis perkahwinan bersama Syamel juga sudah hampir selesai, bagaimanapun masih ada beberapa perkara yang harus diselesaikan. Alhamdulillah dengan izin … Ernie memiliki suara soprano leggero iaitu suara hybrid di antara suara lyric dan coloratura . Pasangan penyanyi popular, Ernie Zakri dan Syamel sebelum ni sering dikaitkan sedang jalin hubungan istimewa. Ernie Zakri, Syamel umum kahwin tahun depan. Penyanyi lagu Boneka ini turut memberitahu sudah mempunyai single duet yang dicipta berdasarkan kisah cinta mereka dan bakal dilancarkan pada hari perkahwinan mereka. … Penyanyi Ernie Zakri mendedahkan akan menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan jika tiada halangan. Khayra Naila - August 16, 2020. “Persiapan kahwin boleh saya katakan sudah 70 peratus siap memandangkan kami sudah ada tarikh untuk majlis … Deel Anjer August 16, 2020 1:59 pm. Pasangan duet popular, Syamel, 27, dan Ernie Zakri, 28, menamatkan spekulasi hubungan cinta apabila mengikat tali pertunangan dalam satu majlis ringkas di kediaman Ernie, petang semalam. Penyanyi Ernie Zakri dan pasangan tunangnya, Syamel kini tampil bekerjasama membuka kafe yang menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pelanggan. Ernie Zakri Merajuk Syamel Tak Kisah Persiapan Perkahwinan. Toksah nak ikut culture orang putih pakai t-shirt dan jeans. Author.